نکاتی که قبل از خرید دستگاه جوجه کشی خانگی باید بدانید

بررسی دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک | جوجه کشی در گذشته به شکل سنتی انجام می گرفت و درآمد حاصل از آن در اندازه های محدود می بود .امروزه با پیشرفت های بزرگ و جهشی تکنولوژی و برداشت سود های بسیار کلان ، صنعت جوجه کشی وارد یک دنیای جدید شده است . طراحی و ساخت امکانات و تجهیزات بسیار در زمینه جوجه کشی و پرورش انواع پرندگان صورت گرفته است . جوجه کشی اکنون در تنوع بسیار بالایی از پرندگان انجام می پذیرد جالب توجه این است که هر نژاد و هر گونه از پرنده بازار داغ خود را دارد . برخی افراد با توجه به نیاز بازار به جوجه کشی از انواع پرندگان که مصرف تخم و گوشت آنها به میزان بالا صورت می گیرد می پردازد . برخی دیگر پیرو فروش های ویژه برخی پرندگان خاص مانند قناری ، مرغ مینا و مرغ عشق به کسب درآمد می پردازند .

جوجه کشی از پرندگان زینتی

کاسکو یک پرنده زینتی است که اکنون در بازار بین ۲ تا ۵ میلیون قیمت دارد .این پرنده در سال دو بار تخم گذاری می کند و هربار دو تخم می گذاردالبته در صورت مطلوب بودن شرایط زندگی پرنده ۳ یا ۴ تخم نیز می گذارد .این یعنی متوسط ۳ تخم که بعد از هچ و خارج شدن از تخم و مدتی رشد هر کدام ۳ میلیون قیمت دارد .جالب این است که این تعداد تخم فقط از یک جف کاسکو است .امروزه دنیای پرندگان زینتی بسیار متنوع و محبوب است .

نمونه دیگز می توان به قناری اشاره کرد که هر پرنده در بازار دارای قیمت بالغ بر ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان میباشد .با یک برنامه ریزی مناسب با استفاده از یک دستگاه جوجه کشی خانگی ارزان و مناسب به جوجه کشی از تخم انوع پرندگان زینتی پرداخت .دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۵ و ۶ ساخت گروه صنعتی اسکندری ( با بیش از ۲۵ سال تجربه ) مخصوص برای جوجه کشی از پرندگان زینتی طراحی و ساخته شده اند . چرخش تخم ها در این دستگاه به صورت ۳۶۰ درجه انجام می شود و مانع کوچک ترین چسبندگی نطفه به پوسته می شود . سنسور به کار رفته در این دستگاه ها ساخت کشور سوئیس بوده و از نوع SHT Sensirion میباشد که یکی از برترین سنسور های موجود در دنیا می باشد .از ویژگی های بارز این سنسور این است که به کالیبراسیون مجدد نیاز ندارد .تمام تجهیزات و امکانات بکار رفته در دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۵ و ۶ مانند برد H3 ، سیستم کنترل دما و … مطابق با بروزترین و استاندارد ترین نمونه های جهانی میباشند .

جوجه کشی از پرندگان اهلی

بررسی دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک | راه دیگری برای کسب درآمد از طریق جوجه کشی فعالیت در مرغداری ها و انجام جوجه کشی در مقیاس های بزرگتر با پرندگان متفاوت است .

دستگاه جوجه کشی 504 تایی سوپر مینیاتور
دستگاه جوجه کشی بلدرچین ۵۰۴ تایی

بررسی دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک

بررسی دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک

بررسی دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک

مرغ بومی

برای نمونه مرغ بومی یک از محبوب ترین گونه های پرنده در میان پرورش دهدگان میباشد . از ویژگی های بارز این پرنده می توان به مقاوم بودن آن در برابر بیماری ها ، تغیررات دمایی یعنی گرما و سرما اشاره کرد .یکی از مزیت های بسیار مهم مرغ محلی سود آوری ۳ جانبه آن میباشد . مرغ محلی تا ۷ ماهگی تخم گذاری می کند . پرورش دهنده تا ۷ ماه از فروش تخم ها سود بالایی به دست می آورد در این میان کسانی هستند که خواهان جوجه یا خود مرغ هستند برای پرورش یا مصرف گوشت آن که این نیز به گونه ای باعث سود آوری این پرنده میشود .

گوشت مرغ های خانگی را می توان در فروشگاه ها و بازار دید که مصرف بالایی دارند چرا که یکی از اساسی ترین اقلام تغذیه ای در ایران بوده و در برنامه غذایی اکثر ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است . مرغ های محلی بعد اتمام دوره ۷ ماهه تخم گذاری برای مصارف گوشتی روانه کشتارگاه ها می شوند و خریدار در این مرحله نیز سود بسیار بالایی کسب می نماید .

بلدرچین

همان گونه که قبلاً گفتم صنعت جوجه کشی بسیار گسترده و متنوع میباشد .بلدرچین نوع دیگری از پرنده است که تخم و گوشت آن اکنون تقریباً به صور کامل راه خود را سر سفره های ایرانیان باز کرده است و محبوبیت بالایی دارد . فروش بالای تخم و گوشت بلدرچین توجه پرورش دهدگان رابرای جوجه کشی و پرورش آنها به خود جلب کرده است .

اردک

گونه ای دیگر از پرنده اردک ها میباشند که پرورش آنها سود بالایی را به دنبال دارد .این پرنده یکی از گونه های بازیگوش و آبدوست می باشد .می توان گفت اکثراً همه ما خاطراتی را با این پرنده در دوران کودکی داشته ایم .اردک می تواند در آب و در خشکی زندگی کند .این پرنده بیشتر مناطق شمالی پروئرش داده می شوند .فروش این پرنده در ۳ حالت انجام می گیرد . کسانی که در کشتزارهای قسمت شمالی کشور مشغول اند در دوه های تایین شده به تهیه جوجه اردک ها از پرورش دهندگان می پردازند .آنها جوجه اردک را در کشتزار ها رها می کنند و اردک ها کشتزار را شخم می زنند .نوع دیگر فروش این پرنده ، فروش آن ها برای کسانی که جهت زیبا سازی حوض یا استخر به اردک نیاز دارند انجام می پذیرد .

اصلی ترین سود دهی اردک فروش آن به عنوان فراورده گوشتی جهت مصارف خانگی میباشد . امروزه پرورش دهندگان با توجه به نیاز های بازار به جوجه کشی و پرورش انواع پرندگان می پردازند .فعالیت های جوجه کشی نام برده را می توان در مقیاس های کوچک و حتی در منزل و پارکینگ انجام داد . چه بسا ده ها نمونه از فعالان موفق در زمینه صنعت جوجه کشی وجود دارند که آغاز کارشان به صورتکوچک و در محیط محدود بود ولی با افزایش سرمایه اکنون در فعالیت خود را گسترش داده اند .

بررسی دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک

دستگاه جوجه کشی خانگی اتوماتیک ایزی باتور ۱ و ۲ دارای ظرفیت بسیار مناسبی برای فعالیت جوجه کشی در محیط های نسبتاً کوچک و خانه یا پارکینگ میباشد . این دستگاه در زمره پرفروش ترین دستگاه های جوجه کشی ساخته شده گروه صنعتی اسکندری قرار دارند .تمام سیستم و تجهیزات بکار رفته در این دستگاه ها مطابق با استاندارد ترین و با کیفیت ترین نمونه ها میباشند .سیستم انتخاب پرنده کار با این دستگاه را بسیار راحت کرده و کابری که در زمینه جوجه کشی تا به حال فعالیتی نداشته است با فشردن چند دکمه می تواند یک جوجه کشی موفق با راندمان بالا داشته باشد .

در دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۲ دارای سیستم ستر و هچر همزمان می باشد که این محصول را به یک نمونه منحصر به فرد تبدیل کرده است . با استفاده از قابلیت ستر و هچر همزمان ، کاربر می تواند تعدادی تخم را در دستگاه قرار داده و چند روز بعد تعدادی دیگر را اضافه کند . با این کار کاربر در تهیه تخم نطفه دار با مشکلی مواجه نمی شود . مورد دیگری که می توان به آنها اشاره کرد سه شانه در سایز کوچک ، متوسط و بزرگ میباشد که به صورت رایگان بر روی محصول تقدیم شما می گردد . سیستم خودکار جوجه کشی ، روز شمار جوجه کشی ، سیستم اکسیژن گیری تمام هوشمند ، سیستم کنترل دما فول دیجیتال و … فقط چندین مورد از تجهیزاتی میباشد که در این دستگاه بکار رفته است .

مقالات  مرتبط :

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله